Betingelser for medlemsskab hos PS Studio

Betingelser for medlemsskab hos PS Studio2018-09-08T07:44:55+00:00
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan møde op til min bookede aftale?2018-09-08T07:42:46+00:00

Har du bestilt tid til personlig træning, coaching, behandling, kostvejledning, anden samtale eller et arrangement, og er du forhindret i at møde til aftalt tid, skal der meldes afbud senest dagen før.

Der trækkes fuld pris for den pågældende ydelse, så­fremt du:

1) ikke melder afbud senest dagen før eller

2) udebliver fra en aftalt tid

Hvad gør jeg, hvis jeg er forhindret i at benytte en holdreservation?2018-09-08T07:41:56+00:00

Er du forhindret i at benytte en holdreservation, skal der meldes afbud senest 2 timer før starttidspunktet.

Så­fremt du:

1) ikke af­melder en holdreservation til ti­den, eller

2) ikke melder afbud senest 2 timer før holdstart

Så opkræves du et gebyr efter gældende takst på kr. 25. Medlemmer med klippekort fra­trækkes et klip ved manglende afbud.

Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler mit medlemsskab til tiden?2018-09-08T07:40:54+00:00

Betales den løbende ydelse ved dit medlemskab ikke til den aftalte tid, udsendes først en betalingspåmindelse. Betales der ikke inden for 10 dage, sendes en rykkermail til med­lemmet og der op- kræves et rykkergebyr efter gældende takst. Efter 2 rykkere, overgår opkrævningen til inkasso.

Kan mit medlemskab sættes på pause?2018-09-08T07:40:17+00:00

Alle medlemskaber kan sættes i bero min. 14 dage pr. gang og ingen max. begrænsning. Når du sætter dit medlemskab i bero, betaler du et gebyr på kr. 75 kr.

Hvordan opsiger jeg mit medlemsskab hos PS Studio?2018-09-08T07:39:33+00:00

Opsigelse af medlemskab er løbende måned + 1 måned. Opsigelse af medlemskab skal ske ved personlig henvendelse eller pr. mail.