HOLDTRÆNING I AALBORG

HVER DAG, HELE UGEN

PS Studio

Det er ikke altid selve træningen, der får os ud af sengen om morgenen – det er venskabet og de bånd vi bygger gennem træningen. Det er de motiverende, beslutsomme mennesker, som står og venter på os og regner med, at vi dukker op. I PS Studio er holdtræning for alle – vi støtter og motiverer hinanden og hjælper hinanden med at komme i mål.

Yoga
PULS OG STYKRE
PRØVETIME

HOLDTRÆNING
PULS & STYRKE I PS STUDIO

Funktionel træning

Den funktionelle træning har stort fokus på at udfordre dig på styrke og cardio. Denne form for holdtræning henvender sig til den erfarne såvel som nybegynderen, fordi du selv kan skrue op og ned for intensiteten af træningen. Træneren på timen har udarbejdet et varierende og udfordrende program, hvor redskaber som kettlebells, bolde og kropsvægt vil indgå. Timen vil variere fra gang til gang, og vil altid være både intens, sjov og udfordrende. Alle muskler aktiveres, så du får en god all-round træning.

High intensity

High Intensity i PS Studio er hardcore cardio træning på kun 45 minutter – du kan deltage på eget niveau og du er garanteret sved på panden. Der vil blive brugt tid på opvarming forinden holdtræningen begynder. Træningen er inddelt i intervaller, som bestemmes af træneren. Intervallerne vil primært bestå af cardio træning med indbyggede styrke elementer. Dette sikrer en kort, men yderst effektiv træning. High Intensity er for dig som elsker at blive udfordret og få pulsen. Kom og mærk den den sammenhold og gode energi holdtræning giver.

Powercircle

Powercircle er en enkelt træningsform – du træner individuelt ved hver station på dit eget niveau. I denne form for holdtræning vil der blive arbejdet i intervaller af ca. 1 minuts varighed, hvorefter vi skifter øvelse. Cirkeltræning er super effektivt, hvis du ønsker at komme i gang med styrke- og pulstræning. Træneren sørger for at motivere, rette, guide og udfordre dig.

Fredagspower

Power Circle kogt ned til 30 minutters intens holdtræning med kortere pause. På dette hold vil du opleve højere intensitet og større udfordring – kun på den gode måde.  Fredagspower er for dig, som vil gå på weekend med god samvittighed og god stemning. Alle kan være med. Det handler om at skyde weekenden i gang på en sjov måde.

Boksning

Klassisk boksetræning med vores professionelle boksetræner John. Du er garanteret en hård og effektiv holdtræning, hvor der er fokus på kondition, styrke og teknik indenfor boksning. Du vil stifte bekendtskab med traditionel boksetræning, som indeholder teknik, træningen med boksebold og træning med plethandsker. Boksning giver fantastisk hurtighed samt styrke i arme, skuldre og core.

HOLDTRÆNING
YOGA I PS STUDIO

Flow yoga

Flow yoga er en dynamisk yogaform, hvor du fortsætter i et flow fra den ene stilling til den anden i et hurtigt og jævnt tempo uden længere pauser imellem dine yoga øvelser. På dette hold bliver bevægelserne koblet sammen med din vejrtrækning, så du opnår en meditativ og styrkende praksis. Under udførelsen af flow yoga dannes der meget varme i kroppen. Du vil udskille en del affaldsstoffer gennem sved og du vil få pulsen op.

Warm flow yoga

 Traditionel flow yoga udført i ca. 30 grader. Flow yoga er en dynamisk yogaform, hvor du fortsætter i et flow fra den ene stilling til den anden i et hurtigt og jævnt tempo uden længere pauser imellem de forskellige yoga øvelser. Bevægelserne bliver koblet sammen med din vejrtrækning, så du opnår en meditativ og styrkende praksis. Under udførelsen af flow yoga dannes der meget varme i kroppen.

Hot flow med isbad

Hot flow yoga er dynamisk og intens bevægelse, som udføres i 37-40 grader. På dette hold guides du i et hurtigt, glidende tempo uden længere pauser mellem de forskellige yoga øvelser. Yogastillinger følger åndedrættets bevægelser, så du opnår et kreativt flow. På klassen arbejder du med koordination, balance, koncentration og åndedrætsbevidsthed. De høje temperaturer smører muskler og led, og sørger for at din krop udskiller affaldsstoffer. Varmen hjælper dig til at komme dybere ned i øvelser og stræk.

Yin yoga

Yin yoga handler ikke om at oparbejde styrke og stærke muskler, men snarere om at spænde af, give efter og strække bindevævet, for derved at oparbejde en mere fleksibel krop med mere plads. Vi befinder os oftest 3-5 minutter i de forskellige yin yoga stillinger. Det kan sammenholdt med andre yogaformer synes som lang tid, men når først man vender sig til det, føles det vidunderligt, at få lov at give slip og at have god tid til det. Denne form for yoga er god til at reducere stress, da du virkelig får mulighed for at vende opmærksomheden indad på dit åndedræt i mens du ligger i forskellige yin yoga stillinger.

Warm yin yoga

Traditionel yin yoga udført i ca. 30 grader. Dette yoga hold handler ikke om at oparbejde styrke og stærke muskler, men snarere om at spænde af, give efter og strække bindevævet, for derved at oparbejde en mere fleksibel krop med mere plads. Vi befinder os oftest 3-5 minutter i en yin yogastilling. Det kan sammenholdt med andre yogaformer synes som lang tid, men når først man vender sig til det, føles det vidunderligt, at få lov at give slip og at have god tid til det. Denne yogaform kan hjælpe med at reducerer stress i hverdagen.

Hot yin yoga

Hot yin yoga er rolige og fordybende stræk af kroppen i 37-40 graders varme. Yin-yogastillingerne smidiggør og afspænder kroppen, specielt hofteområde, ryg, skuldre og nakke. Du udfører siddende og liggende stillinger, og hver stilling holdes i 1-3 min. Den blide yogaform sørger for, at du kan vende opmærksomheden indad, og at du kan fokuserer på åndedrættet. Når du fokuserer på indre ro, har kroppen lettere ved at slippe spændinger og muskelaktivitet. De lange stræk smidiggør kroppens bindevæv og stimulerer indre organer, fordøjelse og energiflowet i kroppen. Varmen øger smidigheden, og hjælper dig til hurtigere at slippe spændingerne og reducerer stress.

Easy yoga

Denne time er for dig, som gerne vil begynde at praktisere yoga. Yoga handler om meget mere end ambition, konkurrence og præstation. Det handler om at være opmærksomt til stede, mens du i dit eget tempo udvikler fleksibilitet, styrke, balance – både mentalt og fysisk. Smidighed er ikke en nødvendighed for at starte med at lave yoga. Yoga er for alle. Tværtimod er det super godt, at du kommer i gang med yoga, hvis du føler dig stiv som et bræt. Her guider vi dig langsomt igennem de forskellige yoga øvelser, så du føler dig tryg hele tjene igennem.

Hatha yoga

Hatha yoga hold er klassiske yogastillinger og åndedrætsteknikker. Stillingerne udføres med opmærksomhed på kroppen og åndedrættet i et roligt tempo, hvor stillingerne holdes i flere vejrtrækninger ad gangen. Du får sved på panden og tid til at aktivere kroppens store og små muskelgrupper. Kroppen bliver stærk, smidig og fleksibel.

Bikram yoga

På dette hold udføres alle yogastillinger i ca. 38-40 grader, varer 90 minutter består af 26 yogastillinger og 2 vejrtrækningsøvelser. Varmen til bikram yoga fremmer stofskiftet, afgifter kroppen og forbedrer smidigheden af dine muskler. Den øgede smidighed giver dig mere sikkerhed, når du udfører stillingerne. De forskellige stillinger stimulerer organer, kirtler og nerver, og sørger for, at der cirkulerer frisk iltet blod ud i hele kroppen. Bikram yoga er intens træning, som udfordrer dig – ny som garvet – og hjælper dig med at opbygge styrke, smidighed og balance. Dette er en god form for yoga for løbere, da du bliver udfordret i udholdenhed og samtidig bliver smidig. PS Studio er de eneste der tilbyder Bikram yoga Aalborg.

GRATIS PRØVETIME PÅ HOLD I PS STUDIO?

Ring på tlf. 28 83 20 28 eller kom op i vores PS reception. Du kan også smide en mail herunder: