Holdbeskrivelser

Holdbeskrivelser2018-09-09T11:23:06+00:00

Yoga

2018-09-08T11:06:13+00:00

Flow yoga 28°

Flow Yoga i 28 grader. Vi glider fra yogastilling til yogastilling med få pauser i løbet af timen, så der opstår flow og energi, og du opnår en meditativ tilstand, hvor fokus er på bevægelse og åndedræt. Der bliver stillet større krav til fleksibilitet, styrke, alignment og vejrtrækning. Timen er for dig, som har dyrket yoga minimum 20 gange før og føler sig klar på en udfordring, fx hovedstand

2018-09-08T10:53:54+00:00

Hot yoga & isbad

Flow yoga i varme fra infrarøde stråler. Yogaen styrker din muskulatur, udholdenhed og immunsystem. Vi glider fra yogastilling til yogastilling med få pauser i løbet af timen, så der opstår sammenhæng og energi i praksissen. Fokus er hele tiden på åndedrættet, så der skabes ro, varme og stress-relief i kroppen. Efter ca. 1 time er vi i koldvandskar inden vi afslutter med en skøn guidet meditation

2018-09-08T11:04:05+00:00

Slip spændingerne: ryg, nakke & skuldre

Flow yoga i 35 grader. Dybdegående øvelser, som udføres i et flow, med fokus på at fremme kropsbevidsthed og forbedre åndedræt. Vi arbejder med afspænding af ryg, nakke og skuldre – her har vi fokus på at skabe ro i nervesystemet, så det bliver lettere for krop og sind, at slippe spændingerne. Desuden styrkes de omkringliggende, mindre, dyberegående muskler.

2018-09-08T10:45:39+00:00

Classic flow yoga

En dynamisk praksis, hvor yogastillingerne kædes sammen, så der opstår sammenhæng og energi. Vi skaber flow og bevæger kroppen i takt med åndedrættet. Overgangen fra én stilling til en anden er lige så vigtig, som det at være i en stilling. Fokus på bevægelse og åndedræt frembringer en tilstand af meditation i bevægelse. Du opnår bedre kredsløb, udholdenhed og styrke.

2018-09-08T10:39:47+00:00

Bikram yoga

En udfordrende yogaklasse i 40 graders varme. Praksissen består af 26 stillinger – den unikke sammensætning af stillinger er optimal for afgiftning af kroppen, øget energi, forbedret blodcirkulation, stresslindring og styrkelse af immunforsvaret.  Du opnår desuden styrke, øget fleksibilitet samt øget balance og koordination.

2018-09-08T10:30:46+00:00

Classic yin yoga

Blide, rolige, meditative yogastillinger, som holdes i 3-6 minutter. Yogaen smidiggør kroppens bindevæv, stimulerer meridianbaner og øger gennemstrømning af energi. Vi arbejder med åndedrættet, så der opnås stressreducering i krop og sind samtidig med at vi opnår afspænding af muskler i specifikke områder – primært rygsøjlen, hofte og bækken.

Puls & styrke