Holdbeskrivelser2018-11-12T11:23:32+00:00

Yoga

2018-09-08T11:06:13+00:00

Flow yoga 28°

Flow Yoga i 28 grader. Vi glider fra yogastilling til yogastilling med få pauser i løbet af timen, så der opstår flow og energi, og du opnår en meditativ tilstand, hvor fokus er på bevægelse og åndedræt. Der bliver stillet større krav til fleksibilitet, styrke, alignment og vejrtrækning. Timen er for dig, som har dyrket yoga minimum 20 gange før og føler sig klar på en udfordring, fx hovedstand

2018-09-08T10:53:54+00:00

Hot yoga & isbad

Flow yoga i varme fra infrarøde stråler. Yogaen styrker din muskulatur, udholdenhed og immunsystem. Vi glider fra yogastilling til yogastilling med få pauser i løbet af timen, så der opstår sammenhæng og energi i praksissen. Fokus er hele tiden på åndedrættet, så der skabes ro, varme og stress-relief i kroppen. Efter ca. 1 time er vi i koldvandskar inden vi afslutter med en skøn guidet meditation

2018-09-08T11:04:05+00:00

Slip spændingerne: ryg, nakke & skuldre

Flow yoga i 35 grader. Dybdegående øvelser, som udføres i et flow, med fokus på at fremme kropsbevidsthed og forbedre åndedræt. Vi arbejder med afspænding af ryg, nakke og skuldre – her har vi fokus på at skabe ro i nervesystemet, så det bliver lettere for krop og sind, at slippe spændingerne. Desuden styrkes de omkringliggende, mindre, dyberegående muskler.

2018-09-08T10:45:39+00:00

Classic flow yoga

En dynamisk praksis, hvor yogastillingerne kædes sammen, så der opstår sammenhæng og energi. Vi skaber flow og bevæger kroppen i takt med åndedrættet. Overgangen fra én stilling til en anden er lige så vigtig, som det at være i en stilling. Fokus på bevægelse og åndedræt frembringer en tilstand af meditation i bevægelse. Du opnår bedre kredsløb, udholdenhed og styrke.

2018-09-08T10:39:47+00:00

Bikram yoga

En udfordrende yogaklasse i 40 graders varme. Praksissen består af 26 stillinger – den unikke sammensætning af stillinger er optimal for afgiftning af kroppen, øget energi, forbedret blodcirkulation, stresslindring og styrkelse af immunforsvaret.  Du opnår desuden styrke, øget fleksibilitet samt øget balance og koordination.

2018-09-08T10:30:46+00:00

Classic yin yoga

Blide, rolige, meditative yogastillinger, som holdes i 3-6 minutter. Yogaen smidiggør kroppens bindevæv, stimulerer meridianbaner og øger gennemstrømning af energi. Vi arbejder med åndedrættet, så der opnås stressreducering i krop og sind samtidig med at vi opnår afspænding af muskler i specifikke områder – primært rygsøjlen, hofte og bækken.

Puls & styrke

2018-11-12T11:26:45+00:00

Funktionel træning

Den funktionelle træning har stort fokus på styrke og cardio og henvender sig til den erfarne såvel som nybegynderen, eftersom du selv kan skrue op og ned for intensiteten af træningen. Vi benytter redskaber som TRX, kettlebells og sliders, som øger intensiteten af træningen, samtidig med at det bliver en del sjovere at træne. I denne time bliver alle dine muskler aktiveret, og du er derfor sikret en effektiv træning for hele kroppen.

2018-09-08T08:57:41+00:00

Boksning

Boksning i PS Studio er for dig, der gerne vil have pulsen op samtidig med du toner din krop. Træningen består blandt andet af træning med sandsække, løb, sjipning, reaktionstræning samt skyggetræning. Dette giver dig rig mulighed for at udvikle både din balance og koordinationsevner samtidig med du oplever en følelse af høj energi og godt humør.

2018-09-08T08:49:52+00:00

Løbetræning

Fælles løbetræning er for den uerfarne løber der har brug for motivation til at komme i gang med løbetræningen, På dette hold vil du opleve fællesskab, støtte og motivation i særklasse, eftersom vi sætter individuelle mål og hjælper hinanden med at opnå dem. Der vil undervejs i fællestræningen være teknik, snak og selvfølgelig og en masse løb.

2018-09-08T08:47:24+00:00

Powercirle

Cirkeltræning med fokus på intensitet og god teknik. Power Circle er en klassisk træningsform, der er enkel at gå til. Vi træner sammen to og to i studiet og lærer teknik og sammensætning samt variation af øvelser indenfor styrketræning. Denne time er effektiv, hvis du ønsker at komme i gang med styrketræning. Alle arbejder på eget niveau og timen kan derfor bruges af alle. Der vil være fokus på intensitet og god teknik.